La classe ECO INVESTIGADORA!
dimecres, 30 de novembre del 2016
AVUI HEM FET RACONS
Avui hem seguit amb el racó de les històries! Ens encanta! Ara hem d'escriure i contar la nostra història!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Volta en Caiac!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada