La classe ECO INVESTIGADORA!
dimecres, 2 de desembre del 2015
Assemblea
Des d'aquí arribareu a l'enllaç del blog dels Cuiners i cuineres en el que veureu l'assemblea d'aquest mes.
http://primerdebalafia.blogspot.com.es/2015/11/segona-assemblea-sorteig-amic-invisible.html?m=1
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Volta en Caiac!
Fruit salad
Friday on English class we invented a resturant and we prepared for all the school delicious dishes like: fruit salad, pineapple, milkshakes...
POLIGONS
A continuació teniu dos enllaços per repassar els polígons. Jugau, apreneu i faceu un comentari amb el que vos hagi paregut més divertit, co...
Donam la benvinguda a la primavera!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada