La classe ECO INVESTIGADORA!
dimarts, 4 de març del 2014
Harlem Shake
http://youtu.be/ojDhYQzhfVc
http://youtu.be/hinliyeuhK4
http://youtu.be/5FDiY6yarHY
http://youtu.be/PgLRbwCkKDE
1 comentari:
Anònim
1 d’abril del 2014, a les 10:14
ma agradat molt fer el Harlem Shake, i en alvaro dna molta grasi!!
Teah
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Volta en Caiac!
Fruit salad
Friday on English class we invented a resturant and we prepared for all the school delicious dishes like: fruit salad, pineapple, milkshakes...
POLIGONS
A continuació teniu dos enllaços per repassar els polígons. Jugau, apreneu i faceu un comentari amb el que vos hagi paregut més divertit, co...
Donam la benvinguda a la primavera!!
ma agradat molt fer el Harlem Shake, i en alvaro dna molta grasi!!
ResponEliminaTeah