La classe ECO INVESTIGADORA!
dilluns, 9 de desembre del 2013
Conta contes!!
Avui hem tingut una sessió dels Contes del Món
Ens han contat contes de barruguets, de fades de Vila, gegant des Vedrà, la fada del llac
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Volta en Caiac!
Fruit salad
Friday on English class we invented a resturant and we prepared for all the school delicious dishes like: fruit salad, pineapple, milkshakes...
POLIGONS
A continuació teniu dos enllaços per repassar els polígons. Jugau, apreneu i faceu un comentari amb el que vos hagi paregut més divertit, co...
Donam la benvinguda a la primavera!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada