La classe ECO INVESTIGADORA!
diumenge, 28 d’abril del 2013
Art amb les mans
Es divendres ses Piramides es van dividir depenent de la feina que volien fer.
- Tenyir teles,
- cartró gran per un teatret, i
- Robot.
Va ser una feina molt productiva!!
1 comentari:
Anònim
9 de maig del 2013, a les 17:53
Em vaig divertir molttttt...
DE NA UMA
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Volta en Caiac!
Fruit salad
Friday on English class we invented a resturant and we prepared for all the school delicious dishes like: fruit salad, pineapple, milkshakes...
POLIGONS
A continuació teniu dos enllaços per repassar els polígons. Jugau, apreneu i faceu un comentari amb el que vos hagi paregut més divertit, co...
Donam la benvinguda a la primavera!!
Em vaig divertir molttttt...
ResponEliminaDE NA UMA