La classe ECO INVESTIGADORA!
divendres, 22 de febrer del 2013
Els instruments de la Índia
En Monma ens ha fet un taller molt interessant en el què hem après encara més coses. Na Shanti ens ha cantat en sanscrit. A més, hem pogut tocar els instruments!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Volta en Caiac!
Fruit salad
Friday on English class we invented a resturant and we prepared for all the school delicious dishes like: fruit salad, pineapple, milkshakes...
POLIGONS
A continuació teniu dos enllaços per repassar els polígons. Jugau, apreneu i faceu un comentari amb el que vos hagi paregut més divertit, co...
Donam la benvinguda a la primavera!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada