divendres, 18 de setembre del 2020

Descripció matemàtica

Hem mostrat els millors somriures en aquestes fotos per a que ens conegueu. De la mateixa manera hem començat una activitat (està en procés...) en la que hem descobert que tenim moltes mates que usam a diari sense adonar-nos. També aprofitarem el blog per veure com és de necessari escriure per a que el nostre missatge s’entengui. L’ortografia natural és un món d’interpretacions de sons i passar-ho al codi escrit comporta una enfeinada que anirem treballant amb bon ritme.


Java

la  meva descripsio matematica el meu nom cumensa per la desena medeig un metra 6 el meu anibersari es el añ 25 de febrer


Yahli

La meva descripció Matemática

La meva descripció matemàtica compleix vuit sembla i el meu nom comença amb s’ha lletra penúltima del BCE tard


INES


Soc na inés i. Medeichoun metro i vint i cuatre el meu aniversari es el  vinti  i sinc d agost i vaig neich al 2012


Marc

 El meu nom compensa per la  catorseba delalfabe mide un metra trenta buit

Vaig néixer el 14 del 12 del Dorsal



La meva descripcio matematica


Soc en sergi midax un metro i vin  al meu aniversari es alvintisinc dajuñ 


 llovaxnexa al dos mil dotsa



Diu uns,17 de setembre de 2020

LA MEVA DESCRIPSIO MATEMÀTICA

Jo me dic hugo i es meu nom comensa

per la 8 lletra del alfabet i tinc 8 anys


Mi dejú 1m33 i meagrada la escola

El meu aniversari es el 6 de juliol.

Dijous 17de setembre de 2020

descripcio matematica

el meu nom te 4 lletres tomi i soc 1m.35 de alt

i tinc 9 añs

el meu aniversai es el 9 de julio.


 la meva descripcio’ matematica 

el menú mom  comença an la vint i setava lletra del’ alfavet, en dic unay,

yo medeix 1m43cm el meu aniversari es el 21de novembre de 2012, si al 

2020 llevi2012 sabreu la meva  edat  es 8 anys









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Volta en Caiac!